11 Şubat 2012 Cumartesi

Cilt Bakımına Dair

Cilt bakımı,temizliği için yıllardır denediğim bir sürü ürün oldu,ama bazıları değişilmez oldular benim için,ilki Yves rocher temizleme jeli,benim cildim kuruya dönük karma,özellikle kış aylarında temizleme sütü kullanman daha uygun ama,ben onun hissini hiç sevmediğim için bunu yaz-kış kullanmaya devam ediyorum.

     Yanında Body Shop yüz için temizleme fırçam var,üşenmediğim zamanlarda bununla birlikte kullandığımda özellikle makyajdan kalan şeyler yüzümden tamamen uzaklaşmış oluyor..
    Diğer ürünler ise kış başından beri kullanmaya başladığım Body Shop kenevir serisinden el kremi ve dudak balsam,sanırım bunlarda benim vazgeçilmezlerim olucaklar.
 Güneş kremim Solecrin,bir arkadaşımın tavsiyesiyle denedim,artık hep bunu kullanıyorum,gerçekten çok memnun kaldım,onun dışında tabi bir de Ceradolin losyon var,bu benim vücut nemlendiricim,başka bir şey de sanırım kullanmam,özellikle lazer işlemleri sonrasında kuruyan,nemini kaybeden cilt için mükemmel,ayrıca içeriği tamamen doğal,üzerinde de kocaman yazıyor içeriği,en azından ne sürdüğünüzü görüyorsunuz açık bir şekilde.Parfümsüz,kokusuz benim için alerjiye açık ciltler için ideal,ikisini de her eczaneden temin edebilirsiniz.
 Bunu da doktor tavsiyesi üzerine yaptım,gece kremi olarak da kullanıyorum,tabi yine üşengeçliğim tutmazsa,bir de kokusu da hiç hoş olmadığı için ihmal ediyorum.Hazırlanışı da şu şekilde:
-1 çay kaşığı kayısı çekirdeği yağı
-1 çay kaşığı üzüm çekirdeği yağı,
-1 çay kaşığı buğday tohumu yağı,
-1 tüp bepanthen krem,merhem olmayacak ama,
-1 adet E vitamini(1 kapsül),
tüm hepsini ahşap bir spatul yardımıyla karıştırıp;boş,temiz bir krem kutusuna koydum,gerçekten çok seviyorum bu karışımı,özellikle bana duş sonrası kullanman yeterli demişlerdi,sadece kışın kullanıyorum yine de.Haftada bir gün de yüzüme 1 adet e vitamini uyguyorum,ya da 1 adet yumuşak kapsül içiyorum.


En önemlisi nemlendirici ve göz  kremlerini fotoğraflamayı unutmuşum,onları da en kısa zamanda eklerim,ben sadece dermokozmetik ürünleri tercih ediyorum,yani gidip eczaneden alabileceğim,nemlendirici olarak Avene kullanıyorum özellikle güneş koruma içeren seriden,göz kremi olarak da Vichy şimdilik bunlardan da memnun sayılabilirim..
Bu da benim kısa ve basit periodumdu.Tabi bu arada,yaş,coğrafi etkiler,beslenme bunlarda kişiden kişiye değişebiliyor,en güzeli bir uzmanla görüşüp analiz yaptırarak ürünler seçmek ve kullanmak,post adece paylaşımdır:))

0 yorum: