23 Haziran 2011 Perşembe

Kavaklıderem Bahar Şenliği


Geçtiğimiz Cumartesi Kuğulu Park'ta geleneksel şenlik vardı Kavaklıderem Derneği'nin.Biz de güzel havayı değerlendirip uğradık gerçi akşam o hava çok büyük güzellikler yaptı bize,15,20 dk da her yer sel oluverdi:)
Bu sene Bloggerlarda vardı şenlikte kimler mi vardı hepsi aşağıda gizli,ama şunu söylemeliyim herkes çok tatlı ve samimiydi özellikle Mine çok şekerdi,fotoğrafı yok maalesef yaptıklarının çünkü gittiğimde ortada hiç bir şey kalmamıştı.

                                                           
       Pride ın tütüleri,papileri....





Bunu çok beğendim.



     Pinkylola nın çantaları



Dilara nın second hand giysileri



Emine çok şeker.



                                                                     
                                                                    




Ay bu da ben ve sigarayı bıraktıktan sonra oluşan can simidim...:)

Yüzük:Herry
Çanta:Charles&Keith
Pantolon:Mango
Ayakkabı:Lacoste
Tshit:Kendi yaptığım:)

2 yorum:

mrtha dedi ki...

"Ay bu da ben ve sigarayı bıraktıktan sonra oluşan can simidim...:)" hehe çok tatlısın :) sigarayı bırakman çok güzel olmuş, bünyen alışınca can simidinden de kurtulursun :)

mona dedi ki...

umarım kurtulabilirim:)