18 Haziran 2011 Cumartesi

Son alışverişler..

Shea butter harkulade bir şey,ama önemli olan şu;nemlendirme özelliği yüksek bir yağ olduğu için hemen hemen kozmetik ürünlerinin vazgeçilmezi,ama bu saf olanı.Dudaklarım ve tırnaklarım için kullanıyorum.Dudaklarımdaki aşırı kurumaya çok iyi geliyor,kullanım alanı geniş,saç uçlarınıza bile sürebilirsiniz.


Dermoday toniği bir arkadaşım tavsiyesiyle aldım,biraz kullandım,mucize diyemem ama güzel.Kullandığınızda sizinde o anda hissedeceğiniz bir sıkılaştırma sağlıyor,ama ben de sanki bir hassasiyet yarttı,bir süre daha denemeden net bir şey söyleyemem:))
Bu arada bu hassaslık nemlendiricimden de kaynaklı olabilir,bana +25 nemlendirici tavsiyesi olan varsa çok sevinirim...


   Flormar Top fluo ve Goodbye Cuticles yeni aldığım iki ürün,Top fluo hoş özellikle kırmızı..vb  canlılığının önemli olduğu renklerde,Goodbye cu... de haftada bir kez manikürden sonra uygulanıyor,kullandıktan sonra oje sürmek çok zevkli...:)




Make up henüz ülkemizde çok sık duyulmamış bir Alman markası,ürünleri profesyonel,bu kamufulaj kapatıcısı hoş,henüz bir kere kullandım,mineral pudrayla bitirişi güzel....

0 yorum: