20 Haziran 2011 Pazartesi

Micheal Kors'a gönderme:))


Üstteki bir Micheal Kors kostümü,aşağıdaki de Tülin Şahin'in kendi kostümü,tasarımıymış,yahu yaz geldi ya kolları at,etek uçlarına biraz hareketlilik,neonu bulamadık pasteliyle idare et al sana tasarım...
Bazen buna benzer yorumları görüyorum.'o kadar da haksızlık etmeyin,bazen ben de düşünüyorum benden önce birileri uyguluyor''diyorum...Neyse lafı uzatmayalım...:)

Bu arada star tv den alınan fotoğraf için tenks....Malum ben de gidip kendim çekemedim....:))

3 yorum:

Müge Hestbaek dedi ki...

Micheal Kors'tan hiç hoşlanmam. Bu elbiseden de hiç hoşlanmadım. Taklit etmesini geçtim. Taklit edecek başka adam mı kalmamış, merak ettim. Ne ki bu?

mona dedi ki...

Vahim olan da bu ya..

mona dedi ki...

yanlış anlaşılmasın:)))))Micheal Kors un bu elbisesini beğeniyorum ama genel olarak iyi de diyemiyorum amcaya....