12 Haziran 2012 Salı

Eczanemizde.com alışşverişi

Malum yazın gelmesiyle tatil hazırlıkları başladı.İlk alışverişim eczanemizde.com dan.(tabi ürünlerin hepsi kutusundaydı,ben hepsini açtığım için bu şekilde yayınlıyorum,idare edin lütfen.)
Aldığım ürünlerse;

 Coppertone SPF 45+ After Sun Losyon:45 koruma faktörlü ürün,daha önce de kullandığım ve çok memnun kaldığım için,üzerine kampanyada olduğunu görünce,ekledim gitti sepete.

Coppertone Tropikal Fırsat Paketi Bronzlaştırıcı Losyon Havuç Kakao:Coppertone losyon hem havuç hem de kakao yağ içerikli,ışıltılı bir bronzluk isteyenler için.Beyaz tenliyseniz,ne kadar güneşte kalmayıp,kreminizi ihmal etmesenizde kızarık bölgeler oluşabiliyor,bu ürün hem kızarmaya,renk tonu düzenlemede hem de vücudu nemlendirme de oldukça başarılı.

Her iki ürün yanında AFTER SUN losyonları ve plaj çantasıyla birlikte geliyor.
AFTER SUN ürünler tatilin akşam saatlerinde nem ihtiyaçı duyan cildiniz için ideal,aynı zamanda iyi bir ferahlatıcı benim için.

Ürünlerin tek başlarına fiyatları kadar her ikisine birden sahip oluyorsunuz,kaçırmayın derim.

Dexeryl Creme Krem:Dexeryl krem içeriğinden dolayı cilt kuruluğuna bağlı durumlarda ve özellikle farklı dermatozlarda (atopik dermatit,ichtyosis) oluşan semptom ve belirtilerin hafifletilmesinde yardım amacıyla tavsiye edilir.Ürün bu şekilde aktarılmış.Eller hassas olunca,atopik bela olunca takviye şart.Ürünü o kadar büyük hayal etmemiştim,daha doğrusu dikkat etmemişim ml.ne ama kocaman geldi.

Avene Cold Creme Baume Levres:Evet geldik dudak sorunsalına.Daha önceki postlarımda da anlatmıştım dudak hassasiyetimi, dudak için gitmediğim doktor,yaptırmadığım test...vs. kalmadı,hiç biri sonuç vermedi,her doktorum verdiği kortizonlu ürünlerden bıktım,hiç bir şekilde kullanmamak gerekiyor,ben de sürekli temizleme,güneş kremi ve nemlendirici periodumu uygulayarak idare ediyordum,ancak ben buldum sanırım bu kez ürünümü,kargo bugüm elime geçti hemen denemeye başladım şu anda hiç bir kuruluk şikayetim yok.Üstelik bir alana bir bedava kampanyaları vardı,biter biter devam..

Bu arada eczanemizde.com yetkililerine ilgilerinden dolayı tesekkür ederim,sipariş notuma tinted güneş koruyucu tester talebimi ilettim bana her markadan göndermeye çalışmışlar.Şu an kullandığımdan memnun olmadığım için bu testerları deneyip sipariş vericem.
Unutmadan 89.90 tl ve üzeri ödemelerde kargo da ücretsiz,indirimli ürünleri kaçırmamanız dileğiyle:)





0 yorum: