11 Şubat 2012 Cumartesi

Dupes,Minx...



Ojeleri almamın üzerinde baya bir zaman geçti aslında,ancak paylaşabiliyorum,Chanel oje trendi belirleme konusunda hep efsanedir,tüm firmalarda renklere alternaitf çıkarırlar,çok para vermek istemem diyenlere güzel alternatifler..

                  Bu graphiteye alternatif,gerçekten aynısı gibi,numaralarını unuttum üzgünüm..



                                         Bu da tam bir peridot..Golden Rose 335di sanırım..
                      Bu da Graphiteye alternatif ama daha gümüş rengine yakın..

             Chanel İlkbahar serisinden April e alternatif
                    Black pearl dupe




Ben Minxlere bayılıyorum bu ara,çok karakteristik geliyor,bunlarda güzel alternatifler eğer ki yaptıracak bir yer bulamadıysanız,inekçik de benim atmasyon:)

0 yorum: